Nog één dag

23 maart 2016 - Zeewolde, Nederland

Wat een raar idee, over 24 uur hopen we in het vliegtuig te zitten. Op weg naar Swaziland! Een land dat mijn hart gestolen heeft. Wat heb ik een heimwee gehad en wat was het schakelen bij terugkomst: ons luxe leventje, het ieder voor zich en wat zaten (en zitten) al die kindertjes in mijn hart. En nu...een jaar later krijgen we gelegenheid om samen terug te gaan. Wat boffen wij!

Nog een dag...met van alles te doen. Gisteren niet erg opgeschoten, omdat er van alles in de buurt speelde: de ene buurman gooide bijna de andere van het dak! Misschien taferelen die je in een ander land verwacht, maar het gebeurde toch in het rustige Zeewolde! Nu dus boodschappen doen, wassen, opruimen, schoonmaken..., je kent het wel. Maar ook proberen mentaal te schakelen. Wetende dat de kids in goede handen zijn, maar toch...loslaten dus!

Tot de volgende keer!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Els:
    23 maart 2016
    Lieverds,

In gedachte reis ik met jullie mee. Ik verheug me op de reisverhalen en zal bij het lezen ervan weer even terug zijn in "zwart" Afrika.
  2. Jolanda:
    23 maart 2016
    Lieve vrienden,
    Ik wens jullie een hele fijne reis. Heel veel plezier en ik ben erg benieuwd naar jullie verhalen, belevenissen en foto's!
    Veel liefs en een dikke knuffel,
    Jolanda