Maandag

29 maart 2016 - Mbabane, Swaziland

Na een goede nacht in een bloedheet rondavel ontbeten we buiten. Birgitte had het één en ander aan boodschappen meegegeven, waar we heerlijk van genoten. Na het inpakken en uitchecken gingen we bij de plas zitten, waar we lange tijd hebben gezeten. Kijkend naar de badderende neushoorns en later kwamen er olifanten bij, tot grote vreugde van mijn ega. Daarna gingen we zelf op avontuur, maar dat was geen succes. Je hebt hier een SUV voor nodig. Ook de nodige krassen op het lak van onze huurauto gekomen. We reden terug en hebben in de schaduw genoten van de meegenomen broodjes. De terugweg ging goed, Jan krijgt het rijden steeds meer onder de knie. We keken naar een voorstelling van Jessie en haar vriendinnetjes. 's Avonds ging Jan met Anne mee naar zijn jongensgroep, Birgitte en ik hebben in de tent bijgepraat.

1. Els:
    Ha lieverd,

Wat klinkt dat geweldig allemaal. Ik zie je zitten: genietend van alle exotische dieren die voor je neus paraderen. Lukt het je wel om de beslommeringen van thuis even achter je te laten? Tenslotte is dit een unieke ervaring die jullie met zijn beidjes mogen beleven.
    In gedachte reis ik met jullie mee!
  2. Winnie:
    29 maart 2016
    Het lijkt me zo mooi om tussen de al die prachtige dieren te leven.
    Het is toch heel bijzonder dat jullie dit mee mogen maken.
    En wat het autorijden van Jan betreft. Hij moet er niet te veel asn wennen want steaks gaat hij hier ook links rijden haha
  3. Jolanda:
    Lieve Emmy en Jan,
    Wat een geweldige belevenissen! Uit je verhalen blijkt al hoeveel jullie er samen van genieten en hoe bijzonder dit is. Hopelijk lukt het jullie om de gedachten aan thuis naar de achtergrond te schuiven. Hoe speciaal is het om tussen al deze dieren te verblijven. Wat betreft die heerlijke temperaturen, die mag je wel mee brengen (of een gedeelte ervan)! Het is heerlijk om al deze mooie verhalen te lezen, reizen we toch een beetje mee. XXX